2010. február 27., szombat

Első díjam:)


Kreatív blogger



Megkaptam az első díjamat:) Köszönet érte Johannának.

A szabályok:
- kiteszem a logót a blogomba
- belinkelem azt a személyt, akitől kaptam
- írok magamról 7 dolgot
- megnevezek 5 blogot
- belinkelem a blogokat
- üzenetet hagyok a kiválasztott személyeknek.

Hét dolog rólam:

1; Legfontosabb számomra a lányom, aki ugyan már nagy, de mindig az én kicsi babám marad. (Babának szoktam becézni:)

2; Megszállottan szeretem a tengert, a napfény éltető elemem!

3; Utálom a telet, a hideget:( 20 fok alatt már diszkomfort érzetem van.

4; Rajongok az ókori Egyiptomért, gyűjtöm a könyveket, tárgyakat, ismereteket a témával kapcsolatban.

5; Szeretek olvasni, sokszor hezitálok az aktuális olvasmány és a gyöngyfűzés között:)

6; Kevés barátom van, de hozzájuk ragaszkodom.

7; Tipikus skorpió vagyok, annak minden jó és rossz tulajdonságával. Valóban a legjobb barát vagyok és a legrosszabb ellenség. Se a jót, se a rosszat nem felejtem el (viszonozni sem:).

Akiknek szívem szerint tovább adnám a díjat, már megkapták, így jelképesen tovább adom azoknak, akik esetleg még nem kapták meg és/vagy még nem ismerem őket. 

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok! :) Én meg biztos voltam benne, hogy neked már tuti van díjad, most meglepődtem. :)

    VálaszTörlés
  2. Szívesen adtam! Minden tiszteletem a tiéd:)

    VálaszTörlés