2011. március 11., péntek

Újabb utazó díjat kaptam





Díjat kaptam Zsanitól! http://zsanniekszerei.blogspot.com Köszönöm, hogy rám gondoltál!


A szabályok a következők:
1. írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
2. Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
3. Ezután gondolkodj el, melyik az 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be egy bejegyzésbe, és értesítsd egy hozzászólásban a jelölésről.
4. Tehetséges kezdő blogokat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több száz követője van!


Akiknek én adnám, azok már kaptak, így (sok más társamhoz hasonlóan) tovább adom minden gyöngyitisszel fertőzött kedves kollegának:)

1 megjegyzés:

  1. Kedves Andrea!

    Köszönöm a jó tanácsot!!Mindenképp megfogadom!!
    Sajnálom, hogy nem tőlem kapod ezt a díjat, de hát nem véletlen, hogy -ezek szerint ketten is Rád gondoltunk!!:D
    Szép napot!:-)
    (Ui.:a medál, aminek még "csak úgy"a neve,saját ötlet, örülök, hogy tetszik,én is nagyon belé vagyok szerelmesedve!)

    VálaszTörlés